Söndag..

hey på er!
Dom var jätte duktiga på uppträdandet! :D men så klart så var min syster bäst, stolt syster satt och log hela tiden! :( så duktig! lite rörd blev jag faktiskt! skrek som bara den haha! vad ska man göra?
åkte direkt till jobbet, det gick brabra idag! snabba som satan var vi.. sen gick vi och köpte mat och gick hem till mig och åt, nu har angie gått hem så jag sitter här och ska snart hoppa ner i sängen är så sjukt trött!

Måndag imorgon?! hate it. men börjar 10 för att vi är klara med engelskan! :D så glad men jag får väl säkert IG så jag får väl plugga upp skiten . Hatar engelska verkligen... så att det är sjukt och det gör amanda också så vi har något gemensamt iaf! haha! men skönt ändå att ha sovmorgon, sen ska vi träna hela dagen/kvällen med dansgruppen! för på fredag smäller det så att säga! :D så tagga både jag och angieeee <3

hörs imorgon nu ska jag sova!
LOVE SOWAM


en ****** tjej! ;) haha naw var du trött idag hahaha så jävla ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0