SNART SNART SNART!

hey alla söta, dålig uppdatering idag! ni förstår nog varför! jobbade till 11 sen gick jag till pappa och åt mat och det hände massa skit, problem osv osv!! :S behöver inte gå in mer på det! privat så att säga.
kom precis hem klockan är 2! ska snart hoppa i sängen , för imorgon ska jag och jobba klockan 9.... men grejen är ju den att mamma kommer hem imorgon vid 11 på morgonen och då är jag på jobbet, jobbar nog till 6 kanske!?!? mycket som ska göra kan man ju säga.......
sen ska mamma ut på kvällen med sina jobb kamrater så kommer nog inte att hinna träffa henne något imorgon :( in sad, saknar henne så mycket!! :( sen får man inte träffa henne direkt när hon kommer hem! inte bra inte bra, men måste tänka på pengarna iaf!
får ju träffa henne på söndag inte som om jag aldrig får träffa henne igen! men ändå känns sådär och inte säga VÄLSKOOOOMMMMEN HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahah jaja orka...

på kvällen imorgon ska jag på midda hos pappa and the family, vi får en gäst hem som vi inte har träffats sen förra vintern, det är sjukt att tiden går så fort. så ska bli kul att träffa honom faktiskt! :)
tyvärr så glömde jag kameran hos pappa förut.. det suger ju! men ni får stååå ut så att säga..
ne nu måste jag verkligen sova så att jag orkar upp imorgon.. men jag kommer inte göra det, det är det som är grejen haha!

IAF AMANDA ska också upp tidigt för att hon ska .................................!! JAG ÄR SÅ TAGGAD SÅ DET ÄR SJUKT SÄGER INGETING FÖR DÅ KOMMER NI ATT FUCKA UR OCH DET VILL VI INTE! ;)

Allvaligt ska jag skriva lite mera? shiit jjaja haha
NIGHT'
LOVE SOWAM


me and my love

me,sandra 'N sara!!!!!!!

TEAM BLACKOUT

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0