PPPANIKK!

Heyheyhey!
har panikkkkk verkligen, shit!!!
var först och städade på jobbet sen kom
mamma och hämtade mig, och vi drog till
marieberg!! möte min syster och max och
hälsade på dom!!! 
sen gick vi runt och handlade lite julklappar,
eller rättare sagt mamma handlade julklappar.
Jag fick med mig två hem bara!!
och det är onsdag? imorgon torsdag? sen julafton?????
hur fan ska jag hitta allt? omg hjälp mig!
men som tur är så ska jag till marieberg
tidigt imorgon och köpa allt! om jag nu vet
vad jag ska köppppppaa som är så jävla svårt,
för ingen säger vad dom vill ha?!?!??!
men har mina ideér ;) haha

Sitter och väntar på mat,
idag blir jag serverad med potatisgratäng
och kött!
:D såååå jävla gott LOVE IT!!
sen kommer amanda och sandra hit,
vi ska chillla bara,
sen får vi se vad vi ska göra!
blir alltid något kul! :)



VAD KAN DET VARA?

vad tycker ni? ska jag färga håret kanske? haha

skriver sen!
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0