onsdag!!!

Godmorgon på er !! , skulle sova ut idag men vaknade klockan 10 värt verkligen!!
Ska vara i kyrkan 1 men jag pallar inte det, så jag skiter i det sååå nu har jag jullov! :D:D:D sköntsköntskönt, men inte så skönt att jag har köpt någon julklapp alls! :S fan inte bra!!! :S
får fixa det idag eller imorgon! omg vad ska jag köpa till alla omg! :S HJÄLP MED FÖRFAN! KAN NÅGON VARA SNÄLL OCH GÖRA DET?

Sitter iaf i mitt kök och spelade hög musik!;) och äter julskinka och dricker såklart kaffe, och eftersom jag är så glad idag så tog jag en mugg som jag har fått av en läsare, det står jag älskar dig på det såå söööööt va hon jag fick den av, amanda fick en likadan fast i rosa! :D så söta tjejer det dära! TUSEN TACK IGEN! :D

När jag tog fram julskinkan så kom katterna springandes!! så jävla söta, jag älskar dom så mycket, skulle aldrig att kunna vara utan dom!! men mamma vi ge dom till några av våra släktingar, men kommer bli så jävla ledsen ni förstår inte, hur kan man vara så besatt i ett djur? dom är så jävla underbara! Nisse han är en lungn och fin katt och fisen är en busig och springer runt hela tiden, båda kommer till dörren när man kommer hem och går var jag är går, hur skulle jag kunna vara utan dom??? fattar inte hur mamma kan ens säga att hon inte vill ha dom hemma mera,... hon kommer vara den som är mest nere, och jag kommer bli så jävla arg på henne så det är sjukt om hon gör det!!!!!!.... nu ska jag inte deppa för dom är fortfarande hemma! :D:D

Vid 2 idag ska jag till jobbet och städa massor, för det stänger idag! :) sen ska jag till marieberg och handla julklappar med mamma, om jag hinner! :)
hörs senare
LOVE SOWAM!




fiiisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0