Onsdag kväll!

hey där amanda här:D

Sitter i soffan med mamma och kollar på Maria Wern, vet också att Sophia min lilla älskling också gör det, för jag prata nämligen i min mobiltelefon med henne nyss och då sa hon det!
Idag har vi firat Kevin i våran klass för had fyllde 17år stor kille nu:D fick tårta och grejer!
sen så åkte hela klassen och bowlade, gick faktiskt kanon bra(Y)  efter det så fikade vi IGEN!
jävla fetton....
Går tyvärr inte att lägga in bilder som vi tagit idag för sladden är fuckad, men imorron bitti lägger vi in när jag fått en ny sladd från skolan!

På fredag ska ju TEAM BLACKOUT uppträda på JN, och för er som inte vet så är ju Sophia Holmqvist en medlem i den dansgruppen!  ska bli as grymt att se! dom är as duktiga:D

jaaa och imorron blir det nog en kul dag i skolan för vi har ju grafiskommunikaton:D wieee
aja kan inte säga så mycket mera hörs imorron och bilder kommer då med som sagt!
KOLLA TV NU SEN SOOOOOVA!!!!!!





LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0