Jag har ingeting att göra? och jag orkar inte gå till angie... hur orkar jag med mig själv ibland!

Hallloooo, jag har inget liv.. eller klart jag har annars vore jag ju död men vafan driver livet med mig eller?
fan ingeting att göra, det känns som att det är lördag eller söndag har inte bestämt mig än om vilken dag det känns som att det är? hahahah iaf, ni förstår hur tråkigt jag har

jag har nyss duschat, och ska snart ta och städa faktiskt det ser ut som helvetet har slagit ner.. haha!! får panik av att det ser ut hemma, mitt rum ska vi inte snacka om.

sen ska jag tända ljus och ha det bara myigt med mig själv idag! det var så länge sen!

Jag fick nyss ett meddelande av min "mamma" som jag kallar henne, allstå min lilla systers mamma! :)
hon är så goooo, vi ska betstämma en dag som vi kan träffas och umgås med mat osv osv, sen ska vi kankse åka och julshopppa tillsammans! :) mysigt så,
nu ska jag börja städa och så, ni får se bild sen hur fint jag har gjort det och mysigt! :)

satt på bilddagboken för att leta fram en bild på min och ullis men hittade tyvärr ingen men jag hittade tusen tusen tals gamla bilder på mig och alla mina vänner, herregud säger jag bara!




amanda och jag, tror det var när hon fyllde 15 ? vet inte,





hahahahah herregud?
älskar att kolla på gamla foton!! :)
minns alla korten!

hörs senare LOVE SOWAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0