JAG ÄR UPPE!?!?!?

hejhejyyy!
troooo det eller ej men jag är uppe med tupppppen! :D haha fast är jag det? nee,.. vaknade halv 6 och kunde inte somna om men såklart så somnade jag om typ en kvart innan jag skulle gå upp och fick stresssa! men det gör inget, för jag är klar nu och väntar på att amanda ska komma! men hennes jävla buss jävel är försenad så kommer säkert inte att hinna med tåget men så är det, hatar bussar därför man ska åka tåg! eller vad säger nu ;) haha nejdå, skön med buss ibland eller?

När vi kommer till skolan ska vi fika med graf gruppen och mysa lite, sen ska jag göra klart mig julklapp till mormor! :D kommer blir skit bra!! :D hoppas hon blir glad bara! men det tror jag nog att hon blir!
nu sitter amanda på bussen men vi hinner inte med tåget! sååå får ta nästa! :P

hörs när vi kommer till skolan! :)
pusspuss LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0