Hos pappy

Heyy sitter hos pappa, han gör mat, jätte gott kommer det att bli:) det gick bra att jobba men i slutet dampa jag och angggi som vanligt haha :) sen gick jag hem till mamma och hälsade på henne :d skit kul va det men inte lika kul att hon va brun as hell haha :/ hon skulle ut ikväll med sina vänner så passade på att gå hit och hälsa på för Conny är här. Det va trevligt att träffa honom , är skit glad idag verkligen för att vi ska på Rihanna :):):):):):) är so happy:) sååå underbart!!!!!! Men kan ändå inte fatta det men kanske bara för att det är ett år kvar ?!?????! Men ändå så jävla kul plus att vi har bästa platserna :) ska inte träffa Amanda idag det suger ju känns så tomt.... Haha jaja orka får träffa henne imorgon nice :) vi ska ju på dans uppvisning på min söta syster:) sitter med Max mobil hatar honom så just för att han har en mobil jag vill ha alltså en iphone 4 haha men ska hälsa att han är cool får väl vara snäll att hålla med. Nu ska vi äta vi hörs puss stort love från sowam :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0