hommmmmmmmmmmmmmmmmmme!

Heyheyheyheye!!!

kom precis hem efter att ha jobbat hela dagen, som amanda skrev förut!!! :) heh så söt.
ingen jävle är hemma så vet inte riktigt vad jag ska göra, jag ska väl städa här för att amanda har fucking stökat ner hela rummet, vete fan va hon har gjort! haha

sen ska vi till angie och ha lite myss kväll, men ska vänta på att mamma kommer hem först så jag kan träffa henne lite!:)

och kan ju säga det att min syster hade rätt ändå, hahah laddaren var inte hemma hos henne det var fel. mamma hade lagt den i städskrubben! haha jävla idiot jag är har letat som en jävla galning här hemma! haha... :P

hörs senare, pusspusspusspuss
LOVELOVELOVE SOWAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0