homeeeeeee with amanda

Jag och amanda sitter hemma hos mig, vi har precis ätit! och har kollaat på paradise hotel såklart! :) haha kollar på något annat skit på som är så jävla patetiskt så att det är sjukt!!! hehe,

Gick bra på träningen idag, men var lite seg i slutet hade så ont i huvudet och bakom mina ögon!! :S inte bra, men det gick bra ändå! haha

Har varit kul i skolan idag faktiskt förutom att det var fullt i matsalen! ;S jävla skola asså, fick lite schyssta kommentarer när vi satt och åt! haha, rolig skola det där! (ibland) skönt folk iaf, DOM FLESTA!

Ska plugga nu, eller senare! om vi nu kommer göra det? tss inte för att jag tror att vi kommer göra det! hah kommer fan somna när jag går och lägger mig brevid henne!! haha är så sjukt trött!!!










lite bilder från dagen! lucia MYSS på morgonen! :)


HÖRS SEN ELLER IMORGON GODNATT <3
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0