helllo

hejhej, jag och amanda är hemma hos pappa nu! vi åkte till marieberg direkt efter skolan så det blev inte att vi kunde skriva något innan och inte före heller! för vi blev ju som sagt fotade, vi får fotorna på måndag så då ska ni få se några fina underbara tjejer som älskar alla er läsare! :D haha vi ska bara chilla idag, jag ska upp tidigt imorgon för att jobba! men vi får väl se om angie orkar upp ;) haha jodå klart hon gör! hoppas ni får det kul ikväll mina tjejor! :D dansa för mig ocksååååå!! men det vet jag att ni gör.. eller? hörs senare puss <3 kan säga det också att min kära syster har sagt till mig att hon inte har laddaren här hemma?!?!?! men jag vet inte riktigt om jag hittade den direkt när jag kom in på hennes rum! ;) haha så jävla störd, hon är i väg och jobbar så hoppas att få träffa henne idag!! :D:D LOVE HER! <3 LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0