HEJJJJJ!

NUUU ÄR VI TILLBAKA PÅ ALLVAR! ;) HAHAH
skoja! som om ni inte visste det!!

Jag och amanda kom nyss hem till mig! slutade jobbet för en halv timme sen! =)
var på marieberg idag som sagt kollade lite julklappar men alla mina syskon var med och så, så jag kunte inte köpa!
men kollade på lite i smyg! heh
har ni några ideér på vad jag ska köpa till amanda i julklapp, hon har redan köpt till mig!! vet en fan va jag ska köpa till henne eller vad hon har köpt, eller klart att jag inte har! GE MIG IDEÈR!!! :O SNÄLLA JAG BER ER, ni har nog bättre fantasi än vad jag har! eller? bevisa det dåååååå..............

Nu ska vi hoppa in i sängen! och sova, ska upp tidigt och gå till jävla tandläkar jävleN***

skolan imorgon skit kul, längtar verkligen! shitt orkar verkligen inte, slutar tio över 5 imorgon! skit kul jipppppyy



mamma och tomas i turkiet!
miss my mamma, så mycket!! åhh kom hem, är inte vann vid att hon inte är vid min sida på dagarna hon är jämt hemma annars! <3 hon ringde idag, :D blev jätte glad.. hon retar som fan med mig varje gång dom ringer :(
dom hade precis kommit till hotellllet! :/ FRÅN STRANDEN och här är jag i sverige och jobbar och snö och skolan och hej och ho! :S snälla.. men nästa år ska vi åka till indien! vill verkligen åka dit och träffa mina barn! :D
men som sagt jag åker i slutet av januari då ska jag ringa och retas med henne! :D haha,

night*
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0