goodbye, have so fucking fun big sis

Helloooooo,
efter jag städat lite på mitt rum så gick jag till min syster och lämnade några tabletter! Hon och en tjej kompis mathilda ska åka på partykryssning imorgon i två dagar!?!?!?! ha det så jävla roligt säger jag, bara för att ni är 18...
men inte långt kvar nu till jag blir det och så ska jag f***a systemet! ;)
längtar som fan:( menmen får ta dagen som det kommer! såklart!

Sen fixade jag mina naglar, för er som inte vet om det så älskar jag att hålla på med naglar, eller iaf på mig själv! har massa bilder som jag har gjort som ni ska få se! ;) haha känner mig proffsig! eller känner jag ÄR!
Imorgon börjar jag och amanda klockan 20 över 8 med graf, den roligaste lektionen på hela veckan! :D trevligt trevligt, sen har vi en lång lektion efter som inte är så jävla rolig !! men som sagt livet leker!

Snart ska jag ta ett skutt till min säng och kolla på tv? film? hmm har inte bestämt mig ännu!
vi hörs imorgon
godnatt

LOVE SOWAM













hmm?

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0