godmorgooon

Godmorgon på er alla!
Jag sitter nästan klar just nu! lite tidigt ute faktiskt! vaknade vid 7 och försökte somna om men det gick inte, så låg i sängen till 8 det var skönt iaf! =)
har precis druckigt te, det var för länge sen jag gjorde det! var inte sugen på kaffe imorse så tog lite te ist som jag kankse sa nyss? eller hahaha
Idag är det lucia, mycket trevligt, så ska skolan sjunga och hej och hoo, jaja blir väl fint! :)



senare ikväll ska jag träna, vi ska träna länge idag så att vi blir klara!! :) och göra klart mixen och så, på torsdag ska vi ha genrep så allt måste sitta, för där ska vi kolla kläder och så! :D om vi hinner!!  :D:D



Snart kommer amanda!!



HATAR SKOLAN TILL 100 %!! JÄVLA ÄCKEL SKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :S

hörs sen LOVE SOWAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0