Godmorgon sweethearts!!

Sitter och dricket mitt kaffe som vanligt, mamma ligger och sover? vafan hon är jämt uppe annars men ne inte nu, hon är väl trött efter resan <3
Kommer inte att skriver så mycket idag faktiskt, både jag och amanda ska till hallsberg och kolla dans som jag nu har sagt i 1 månad känns det som? ahah
det börjar halv 2 så det är inte så sent! sen ska jag direkt till jobbet och jobba!? eller vad brukar man göra på jobbet? haha, inte så kul? nej jaja orka torra jävlar! ;)

ska snart städa på mitt rum och så sen ska jag fixa mig sen gå iväg till pappa och hjälpa jonna med håret! :)
är så taggad på att se henne dansa! :D ska bli så kul!
Lägger in en outfit sen när jag är klar och så! :)

PUSS TAKE CARE SO LONG!
LOVE SOWAM


Min systers kopp haha, hon gjorde den när vi var små så klart. Vi spelade fotboll båda två
Och älskade de mest av allt typ, nördar! iaf hon gjorde en fotoblls kopp! ;)

AMANDA, så fin!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0