godmorgon på er alla söta!!

Godmorgon, här sitter en svin trött sophia och orkar inte röra sig, jävlar va trött jag är. Kollar på sängen och vill bara krypa ner under täcket. MEN NÄÄÄ DÅ SKA MAN IVÄG OCH JOBBA???!?

Ska snart gå och handla kaffe innan jobbet, det är så behövligt just nu! shit fan! :) jag har också så sjukt ont i min tumme det är sjukt, det har dunkat i hela tummmmen i natt, fan kan man få sova utan att ha något jävla problem!hahah jaja

nu är mamma i sverige:D:D:D:D:D yipppi

GRATTIS TILL IDOL JAY SOM VANNN,... SÅÅ JÄVLA RÄTT!!  MINNAH SUGER, TYCKER INTE OM HENNE FÖR FEM ÖRE! jaja mina åsikter iaf!:D
såg ju inte när han sjöng eller vilka låtar men har velat hela tiden att han skulle vinna!!:D vem hade rätt? JOO JAGG:D som alltid, asså jag är bara bäst på riktigt är bara bäst bäst bäst bäst!! haha

LOVE SOWAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0