godmorgon alla läsare! har ni sovit gott?

Godmorgon som sagt, själv har jag inte sovit så jävla bra som jag hade hoppats på!! kom hem ganska sent och så där! men ah så är det! vaknade klockan 12, gjorde kaffe direkt och bäddade sängen. det är det första jag gör på morgonen, vad har ni som ni gör först på morgonen?

Sitter och lyssnar på rihanna som vanligtm, haha ne ni tror väl att jag bara lyssnar på henne men det gör jag verkligen inte! :P haha MEN HON ÄR GRYM! som ni vet så kommer jag och mina brudar gå på henne i november! när är det samma är! :) då slipper vi säga nästa år ;) hahah!

Nu ska jag städa och göra fint på mitt rum och sen ska jag hoppa in i duschen!! för skönt längtar, haha! sen ska jag och amanda ta oss in till stan och chilla! :) har ingeting att göra det, så shopping skadar inte! ;) eller vad säger ni?
och jag ska sälja mina skönheter till skor idag! :/ dom ska nog trivas hos henne! :D haha!
men är dom en jävla hund eller? jag orkar inte hahaha! flum humör behöver gå ner och ta en pk tror jag! :) lägger in dagens senare! :D puss! LOVE SOWAM


DUSCH!!!!!!!!!!!

ne? tycker ni jag behöver städa? :O

det suger.-....

mummmms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0