godjul!!

GOD JUL FÖR DEN SISTA GÅNGEN DETTA ÅR!! :)
det har varit lite stressigt idag, eller inte bara lite utan mycket stressigt har inte hunnit med det! och antagligen inte amanda heller!!
vaknade upp hos pappa och drack lite kaffe, det var meningen att vi skulle öppna paket direkt på morgonen när vi vaknade men vi vaknade så sent så jag och martina gick hem till mamma för att få paket för att linn och cassie skulle i väg halv 12.. efter det gick vi tillbaka till pappa och öppnade dom julklapparna, vi öppnade nästan alla igår! haha oooups! ;P
sen fixade vi oss och åt jul frukost och hade det mysigt, sen åkte vi hem till mamma och gjorde det sista, hämtade paket och lite så, sen drog vi iväg till mormor! där vi har spenderat hela dagen kvällen!! :) har fått massor med fint men har inte med mig allt till mamma just nu men visar det jag har här! :) och bilder från dagen/kvällen!

hur har eran julafton varit? min har varit kanon, eftersom jag inte har önskat mig något sååå blev jag jätte glad för det jag fick, hur kan dom veta vad man behöver som man inte tänker på? haha lite konstigt tycker jag...

nu ska jag gå och mysa klart med mamma för idag sen ska jag sova!!






















LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0