glassss

hejhejhejhejhej!!
amanda har tydligen inte orkat att skriva idag;) haha fast hon var hemma vid 4a! haha slööa jävel!!!


Sitter hemma, kom hem vid halv 8! åt direkt , sen satte jag mig framför tv med mamma&tomas och kollade på film från indien! hehe så söta barn och så fint ställa omg!!! har precis ätit lite glass haha! :) det behövde jag!

Tränade idag så klart, vi blev klara med nummret och med mixen så nu ska vi bara kötttaa på resten av träningarna så att allt sitter!! såg skit bra ut iaf! =) imorgon ska vi bowla med klassen och fika och mysa, sen ska vi träna och så! nicenice, för på torsdag är det genrep på skolan så vi vet var vi ska gå in och ut! blir bra!! :D

Kameran är slut på batteri så den går inte att använda, jag vet inte var laddare än!?!?! smart? eh nej jag är ju som jag är! ihihi..


ska tvätta av mig sminket och mysa med mamma sen ska jag gå och lägga mig! :) hoppas ni har haft en bra dag! :) för det har jag haft iaf! :D

Längtar så till på fredag:D:D först uppträda sen skolan! SEN SKA JAG&AMANDA GÅ OCH BLI FOTADE! :D ska bli så kul, har tre teman som vi ska ha! men har jag såna kläder? :O hah det är de, kunde dom inte ha tagit några lättare? menmen det blir kul får leta igenom hela min garderob! :D


LOVE SOWAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0