Freedag

Hejhej,
sitter hemma hos mig med amanda, vi börjar om en kvart, tror ni att vi hinner? :O ahah ah fan om vi springer som fan! men tror ni att vi orkar. ne skulle inte tro det!

ska fixa mig, och fixa mitt rum det ser ut som fan! ;P kläder här kläder där! så det ska vara! or?
vi har en lektion som jag hatar!! shit jävla multimedia, sen har vi svenska och foto! :D fett nice, inte svenskan kanske! men vafan! :P
slutar 10 i 4 idag, sen ska jag hem och städa lägenheten och jula till den lite mera, sen vis 6 ska jag jobba! :P fan missar ju idol! haha

till sandra!
HAHAHA nee döö inte, fan det är ju onödigt!! vi vill ju att du kommer in så ofta som möjligt så dö inte! hahah
ahh fan jag svär att vi är bätte, omg shit har typ 1 miljon mindre läsare men vi är bäst ändå! :) hahahahha

hörs sen, pusspussss!

LOVE SOWAM



Kommentarer
Postat av: sandryy

HAHAHAHAHAH...snälllaaaa?

2010-12-03 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0