Fredaggggg

Heyheyheyhey. Kan ni fatta att det är en vecka kvar till julafton idag exakt för er som inte fattade det haha iaf ..... Jag sitter i skolan med Amanda och sandra :) vi har ätit och sååå, det gick bra att uppträda fast vi bara var fyra :( sara blev sjuk!! Krya baby <3 vi fick göra om placeringarna igår vid 1 på natten haha men det gick bra faktiskt !! Stolt över mina tjejer <3 iaf vi är i skolan som sagt, jag och Amanda ska bli fotade av Sandra till bloggen det var roligt att hon ville hjälpa till :) kommer bli skit bra bilder jag och Amanda har för mycket packning hahaha men så ska det vara!!! Ikväll behövde jag inte jobba så ska hem till pappa och mysa med honom och såklart kommer Amanda att följa med, vad trodde ni annars ???? :) Hahah vi hörs sen nu ska vi gå och sminka oss och byta om puss puss love sowam <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0