färgggggning!

Godkväll alla underbara söta fina sexiga snygga fina vackra människor!
alla är fina på sitt sätt!! eller?

När amanad kom till mig så gav vi varandra sina julklappar ( dom får ni se imorgon ) men jag hade bara en och jag har en till grej som jag vill ge!! kanske köper den imorgon! :)
iaf, när vi satt och snackade så började vi prata om att jag var tvungen att färga håret innan fredag och amanda också, och vi har skit mycket att göra imorgon både jag och amanda, så vi bestämde oss för att färga håret på varandra, vi blev precis klara och klockan är 10 över 1! haha mycket fina blev vi! underbart, då behöver vi inte tänka på det imorgon! för imorgon ska vi åka till marieberg med pappa och mina två systrar! ska vara där hela dagen sen hem till pappa och få några gäster och sen jul mysa innan julafton vi gör jämt god mat osv osv! :)

nu ska vi kolla på sagan om ringen som går på tv, men halva har gått men har redan sätt dom men ändå. dom filmerna blir aldrig dåliga, eller vad tycker ni folkz?

vi hörs imorgon NIGHT LOVE SOWAM



la tidnings papper på hela golvet för att det inte ska komma färg på golvet, för er som inte förstod bilden.

ojala

amanda blev svart hårig igen! :D

ingen utväxt:D:D:D

min busssssiga lilla kissemisse!! heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0