:)

HEYHEYHEY!!
glada sophia här again! ;) haha
Kom hem för ett tag sen! sitter hemma hos mamma nu, mötte upp henne vid bussen förut! SITTER OCH LYSSNAR PÅ DEN ÄLSKADE RIHANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

ska snart hoppa ner i sägen ska upp tidigt imorgon också? när får jag sova ut? NEVER EVER!!! :S
Ska hem till pappa och fixa jonnas hår inför uppträdandet! =) Det börjar halv 2, sen ska jag hem direkt efter och jobba! haha, ingen tid med mamma och i vecka ska vi träna hela veckan för vi uppträder på fredag:D fett tagad, det kommer bli grymt, tror jag iaf! och vi har massa gryma danser så det kommer bli lyckat! men är lite nervös iaf, vi har aldrig gjort något liknade förut men det kommer nog att gå bra! =)
har ju köpt massa nytt så det är ju sjukt skönt!!!

hörs imorgon! PUSS
LOVE SOWAM


Titta vad min kära syster gjorde ordning till oss alla!! :D FÖR GOD

JONNISEN!

pappas fina julgrannnnnn! :D

lite julklappar!

ETT HJÄRTA TILL ER! OCH SÅKLART MIG ;)


PUSSAR ALL NIGHT! :)

fegiiiiis! hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0