basket

Hello,
sitter hemma med amanda&sandra! vi har bara varit hemma hos mig hela dagen typ! =)
har druckigt kaffe snackat skit och allt vad vi har gjort! nu blev ni allt nyfikna!;)
Sandra flättttar amandas hår och så, och sandra har precis sminkat sig!
påtal om hår, så höll dom på med mitt löshår som har legat i en låda i 1 och ett halv år, jag har inget behov av det så, amanda funderar på att köpa det, hon vill så ha långt hår och så ska hon färga håret svart!:D:D:D fast hon har skit fin hår färg nu tycker jag.. mamma&tomas har precis åt till marieberg och ska köpa julklappar! vill bara ha julafton nu så att jag kan öppna paket! haha, och såklart ge bort! ;) eller? man vet aldrig!
Vi ska iaf på basket våra vänner har match, det är kumla-örebro!! håller såklart på kumla!
men vi ska gååååå från mig till skogstorp?? vet inte om jag kommer dö av den här jävla kallheten som är nu! .... hatar kyla verkligen, fast vem gör inte? angie ska också med såklart! vad trodde ni? shit driver ni med mig ;) haha

imorgon får vi lov för skönt, men vi har bara typ 2 och en halv vecka, så jävla lite sen börjar skiten igen... orkar verkligen shitt, men SKA JU ÅKA UTOMLAND DÅÅÅÅ, sen fyller jag! OMG:D så taggad shit, men okej tagga det är 2 månader kvar tills jag fyller år, hahah men lite måste man ju tagga till ;) Sandra,angie och syrran gick iväg och skulle "planera" min födddddddddddelse dag, så jävla taskiga!! :P hahah!



Sandra flätttTtTar amandas hår, som ni kanske inte ser;) och jag förstår inte, fryser sandra eller? jag fatta inte grejen, jävla mösssa på sig! haha


Resultatet!

i måndags innan uppträdandet! :D
jag&sara!

Nu ska vi äta sen ska vi röra oss mot angie! :)
hörs senare!
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0