at mammy

Hello, im here again, miss me? naw va gulliga ni är!

ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig, jag och min dejt ska träffas om 2 timmar ungefär! men fint folk kommer sist så antar att jag kommer vara lite sen ;) haha
Alla frågar mig vem det är, skickar meddelanden på fb osv osv. men tyvärr gott folk så kommer jag inte att säga det till er. ni får vänta och se! :) sorry men så kan det vara ibland!

här kommer lite bilder från dagen!


min vacka syster!

in the car!



Armbandet och örhängerna är av äkta silvet! :) TACK GAMMELFARMOR&CALLE


trött?!?!

hon blev skit arg när jag väckte henne! ;) haah


armbandet och den tröjan över är nya, köpte en kläning också men det visar jag en annan gång! :)

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0