änglagård tredje gången gilt

är hemma igen efter bion! kan säga er att det var en jätte rolig och bra film, skrattade för de mesta!! och hade bra handling, men det var på svenska. och alla tycker ju inte om svenska filmer men den var bra för att vara svensk, men för er som tycker om svenska filmer tycker jag verkligen att ni ska se den, om ni inte redan har gjort det! :)

Sitter på mitt rum och fryser ihjäl, snälla kära underbara värld kan det inte vara lite kallare ute? :O shit får damp, jävla väder! .. men men finns inget att göra åt! men som tur är så åker jag utomland om 3 veckor! för skönt! LOVE IT! längtar som fan, vill bort här ifrån! från alla människor och bara vara med familjen och har mysigt och framför allt åka bort från SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och kallheten! ... men vem fan inte bort från den?




trailer!!


såhär skönt kommer vi få haaa det om 3 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

PARTY ALL THE NIGHT!! ALL THE WEEK!!! UNTZ UNTZ UNTZ

Nu ska jag ta och mysa ner mig med mamma i soffan, och hon ska få klia mig på armen som hon jämt gjorde när jag var liten!!! somnade direkt, så jävla skönt, låt någon klia er på armen men inte hårt,
såå ska ni fåååå känna på någon underbart! ;) haha
sen ska jag ner och ta en pk med sandra tänkte jag, och eftersom jag bestämmer så kommer det att bli så!!
right?

LOVE SOWAM!!! hörs senare eller imorgon! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0