27 december

hejhej!
vi gick upp jätte tidigt idag för att åka till marieberg och shoppa lite på mellandagsrean! det var packat med folk fick panik.. men så är det!!
Nu kom vi precis hem, vi prövar dom nya kläderna för vi orkade inte pröva i det kaoset som va i varenda affär! men allt passa.
köpte en kläning,en fin tröja, ett armband och så snäll som jag är så köpte jag en kläning till mamma och vanliga svarta leggings!
visar allt senare!

nu ska vi dricka kaffe och chilla med livet! vad ska ni göra? alla ni 150000 som är inne på våran blogg varför kommenterar ni inte, vad vill ni att vi ska skriva om mera? vad tycker ni är roligt, är det något ni undrar?  både jag och amanda vet att ni undrar något eftersom ni underbara läsare kommer fram på stan/marieberg och frågar massa, va inte blyga kommentera lite! :) det vore jätte kul och höra era åsikter! :)

Eftersom det inte går att lägga in bilder från min systers dator så fixar jag det sen när jag kommer hem!! ska en om en timma då får ni se! <3

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0