26 december, vilket betyder?

godmorgon på er alla söta läsare!
nu är ju snart julen över, man har träffat alla och fått paket men nu är det roliga slut!! 26 december idag, vilket betyder att jag fyller om exakt 2 månader! :D hehe, tagga!! men först ser jag fram imot att åka utomlands om en månad det ska bli så sjukt roligt! :)

iaf, kom hem vid 12 igår, somnade direkt! men har inte sovit bra alls inatt, vaknade 3 och somnade halv 7? sover man bra då? ahah ne fyyy, sen hade jag för ont i huvudet, ah vet inte allt vad det va!!

Vi hade det jätte trevligt hos ullis igår, sjöng sing star, skit snacka, pictionery, mat! allt var skit bra! TACK FÖR IGÅR ULLIS! <3 och stort tag för presenterna! :)

idag vet jag inte vad jag ska göra, ska snart byta om och städa lite sen ska jag gå hem till pappa! martina är hemma själv så ska gå och ge henne sällskap!
bilder från igår! :)


jonna och hennes bästa vän!

jonnas fina dukning!

bjöds på lite vin!

däää

och dää fick jag av ullis! :)

jag och rebecca

deras fina julgran

pusspuss

va fan händer?

mitt lag vann VARJE omgång!! bäst vad vi!!

max skulle förklara banana splitt! haha så jävla dålig

<3


haha

sing star!


nu ska jag hämta mera kaffe! :) hörs senare
PUSSPUSS LOVE SOWAM!
jag bjuder även på när jag och min syster martina sjunger! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0